IKLAN KLASIK
Ruang Iklan Percuma Anda..
.

SAHABAT IKLAN KLASIK:

.

MAAKOA - Pioneer Leader diperlukan untuk Memimpin Dunia

Nama: fairsha
Email: fairsham@gmail.com
Website:
Tajuk: MAAKOA - Pioneer Leader diperlukan untuk Memimpin Dunia
Iklan: Terbaru di Malaysia dan dunia. MLM terkini drpd USA...baru beroperasi di US sekitar 9 bln. Produk dan pelan inovasi luar biasa paling unik di dunia.Memilih ASIA sebagai platform ke seluruh DUNIA kerana tahukah anda lebih dari 70% pendapatan MLM dunia datangnya dari Asia. Jadi inilah peluang anda.

Akan dilancarkan di MALAYSIA tidak lama lagi(dijangka bln Okt/Nov 2010). Sekiranya anda bermula sekarang, peluang menjadi pioneer leader di Malaysia dan dunia sangat2 besar. Apa salahnya jika kita mendaftar sekarang, booking tempat dulu....sekurang2nya bila semuanya berjalan dengan baik setelah dilancarkan...kitalah orangnya yang bakal mendapat limpahan2 downline dari seluruh dunia...pada masa itu, tanpa disedari...anda akan mendapat durian runtuh dengan sedikit usaha (mendaftar)yang anda lakukan sekarang.

Produk pertama Jus KOOPUWA minuman kesihatan terhebat yg bakal meletup di pasaran tempatan. Pastikan anda menempah tempat menjadi PIONEER LEADER. Rebutlah peluang keemasan ini...Hubungi 013 399 6792 untuk personal coaching atau join kami di facebook "MAAKOA Malaysia".
Ip Pengirim: 118.100.131.56

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

SPONSOR

BERITA BULAN (RSS)

Mari Bertukar Link/ Banner

"Copy&Paste" kod di bawah dan letakkan di website/blog anda. Anda akan dijadikan "BANNER SAHABAT" @ "LINK SAHABAT" di blog ini. Jangan lupa maklumkan di ShoutBox/ChatBox ya..

Iklan Percuma

Link Anda..


MAKLUMAT TRAFIK

free counters

Anda Pelawat Ke..

Pelawat Online

Pelawat Hari Ini

IKLAN TEKS BARIS