IKLAN KLASIK
Ruang Iklan Percuma Anda..
.

SAHABAT IKLAN KLASIK:

.

WAKAF SURAU / DERMA PEMBINAAN SURAU AL-MUTTAQIN

Nama: Hajah Nur
Email: hajahnur_umrah2u@yahoo.com
Website: www.umrah2u.myportal.my
Tajuk: WAKAF SURAU / DERMA PEMBINAAN SURAU AL-MUTTAQIN
Iklan: Surau Al-Muttaqin mengambil initiatif dengan melancarkan tabung khas wakaf bertujuan menampung perbelanjaan pembinaan surau. Sehubungan dengan itu saya menyeru kepada para dermawan dan hartawan yang bermurah hati untuk menginfakkan sedikit daripada hartanya sebagai wakaf surau, saudara boleh menyalurkan sumbangan tersebut ke nombor akaun yang tertera dan kepada sesiapa yang tidak mampu untuk menderma tetapi mengetahui atau berhubung rapat dengan dunia korporat dan tahu mana-mana badan atau syarikat yang ingin menderma, sila email kepada saya, nama pegawai, alamat dan no. telefon syarikat yang tersebut ke email di bawah. Kami amat berterima kasih dan menghargai apa juga sumbangan dari saudara semua.

Saya akui memang sukar untuk meraih bantuan kewangan bagi tujuan tersebut tetapi tolong ingatkan diri kita bahawa ia adalah satu amal jariah, yang Allah janjikan pahala yang berterusan, sehingga ke hari kiamat. Beramallah sebelum nyawa kita diperintah cabut oleh Allah.

Bayaran boleh dibuat melalui cek/money order atas nama "SURAU AL-MUTTAQIN'' atau terus ke AM BANK. No Akaun: 088-202-200958-9. Emailkan borang saudara/i ke (hajahnur_umrah2u@yahoo.com) atau pos ke

PENGERUSI
Surau Al-Muttaqin
114, Jalan DM3/3
Taman Desa Mas
Bandar Country Homes
48000 Rawang Selangor
U/P: TN HJ SHAARI BIN HJ HUSIN. PPN, BPP

"BERBAHAGIALAH BAGI MEREKA YANG MEMPERCAYAI JANJI-JANJI ALLAH"
Ip Pengirim: 115.135.116.192

0 comments:

Post a Comment

Search This Blog

SPONSOR

BERITA BULAN (RSS)

Mari Bertukar Link/ Banner

"Copy&Paste" kod di bawah dan letakkan di website/blog anda. Anda akan dijadikan "BANNER SAHABAT" @ "LINK SAHABAT" di blog ini. Jangan lupa maklumkan di ShoutBox/ChatBox ya..

Iklan Percuma

Link Anda..


MAKLUMAT TRAFIK

free counters

Anda Pelawat Ke..

Pelawat Online

Pelawat Hari Ini

IKLAN TEKS BARIS